קוואלקום טכנולוגיות בחרה בפלטפורמת הסימולציה של קוגנטה על מנת להאיץ את פיתוח מערכות הבטיחות לרכב וסיוע לנהג

סטארטאפ האוטו-טק Cognata, הודיע היום (ד’) על התחלת עבודה עם ענקית הטכנולוגיה קוואלקום. החברה הישראלית מרחובות תספק את פלטפורמות הסימולציה שלה לסימולציות חיישנים ובקרה עבור פלטפורמת הבטיחות המתקדמת Snapdragon RIde מבית קוואלקום.

 

פלטפורמת הסימולציה של קוגנטה הינה פלטפורמה רב שכבתית אשר תוכננה ועוצבה על מנת לשלב את כלל הגורמים כדי ליצור סנכרון מלא בפיתוח מערכות נהיגה אוטונומיות, החל מתכנון ועד HIL – חומרה-בלולאה. הפלטפורמה מציעה סביבות ריאלסטיות תלת מימדיות, בטכנולוגית תאום דיגיטלי מדויקת, בתוספת אובייקטים נעים ואינטראקטיביים. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת יצירה פרוצדורלית של תאומים דיגיטליים ממפות מיובאות הכוללות תהליך אימות אוטומטי על פי דרישה ומערכי נתונים סינתטיים פוטו-ריאליסטיים אשר מותאמים אישית עם תרחישים שונים. כלל המערכת המשולבת מאפשרת אימון מהיר ומדויק של בינה מלאכותית ככלל, ומערכות נהיגה אוטונומיות בפרט. 

 

מאז הצגתה בשנת 2020, פלטפורמת Snapdragon Ride צברה תאוצה בהתמדה עם יצרניות רכב גלובליות וספקי Tier 1 ברחבי העולם. פלטפורמת הבטיחותSnapdragon” מציעה מפת דרכים מורחבת של מוצר משוכלל, הכוללת את פלטפורמות מערכת האל-שבב (SoC) שהוכרזו לראשונה בתעשייה. מערכות אלו בנויות על טכנולוגיית תהליך 5nm, עם אקוסיסטם תוכנה רחב ידיים וטכנולוגיות מוכחות בתעשייה לאימון תפיסה, חניה וניטור נהגים. 


עם הצגתה, Snapdragon Ride הפכה לאחת מפלטפורמות מערכות הבטיחות המתקדמות, הניתנות להרחבה והתאמה אישית מלאה בתעשיית הרכב. זהו גם מרכיב מרכזי ב-Snapdragon Digital Chassis מבית Qualcomm Technologies – סט מקיף של פלטפורמות המחוברות לענן המשדרגות בנפרד או ביחד את המערכות הרבות בתוך כל מכונית.

 

“קוגנטה גאה להתחיל לעבוד עם קוואלקום, ממובילות החדשנות והטכנולוגיה בעולמות הרכב בעולם” אומר מנכ”ל קוגנטה, דני עצמון: “פלטפורמת הסימולציה של קוגנטה נועדה לשלב את כל הגורמים במנוע הסימולציה שלה וליצור סנכרון מלא בפיתוח מערכות נהיגה אוטונומיות. אנו נרגשים להמשיך ולקדם את שוק הסימולציה האוטונומית לאורך כל ההיבטים שלו ולאורך כל שלבי הפיתוח”.

 

“הדמיה הינה מרכיב מפתח בפתרונות בטיחות לרכב, ואנו מרגישים כי קוגנטה מאפשרת את הפתרון הכי מקיף וריאליסטי לולידציית הרכיבים שמרכיבים את Snapdragon Ride, מספר מר אנשומן סקסנה, מנהל בכיר, בקוואלקום טכנולוגיה. “עם התפתחות הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, אנו מצפים לעבוד עם ספקי פתרונות מובילים בתעשייה על מנת לעזור להביא פתרונות לאקוסיסטם של הרכב”.


אודות קוגנטה:

Cognata היא ספקית עולמית מובילה של סימולציה לרכב בקנה מידה גדול לשוקי ADAS ושוקי הרכב האוטונומיים. פלטפורמת הקצה של Cognata עובדת עם חברות טכנולוגיות רכב מובילות ברחבי העולם, מאיצה את זמן היציאה לשוק על ידי אספקת פתרונות סימולציה לכל מחזור חיי המוצר האוטומטי של נהיגה ומספקת פלטפורמת סימולציה לרכב מציאותית שבה רכבים אוטונומיים נוסעים בכבישים וירטואליים ובשטח פתוח בסביבות תאומים דיגיטליים. מערים ועד שטח לא מסומן, במקרי שימוש מגוונים המותאמים במיוחד לצרכי השוק, פלטפורמת השטח של קוגנטה עוקפת תהליך למידה ממושך של מערכות בינה מלאכותית, ומאפשר ל- AI להעריך מצבים נרחבים בצורה מהימנה, ולדחוס את זמן האימון AI/ML עד חודשים בלבד.